Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
protek
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:55, 16 Mar 2008 Temat postu: patch 2.3 |
|
zmany jakie zauwazylem:
- we wszystkich miastach dzialaja wszyscy aucionerzy w AH
- w banku jest nowa opcja skrytki gildiowej na zloto i itemy
(zapowiada sie fajnie tylko un musi cos wykombinowac z ustawieniami:P)
- mozna wysylac do 12 przedmiotow na raz za pomoca poczty
- jest nowa opcja wyszukiwania NPC przy mnimapie - juz nie trzeba szukac straznikow
- nowe pole bitwy na ktorym mozemy zdobywac tabliczki arathi - AB
- dobra takie jak ore czy silki sa ograniczone u sprzedawcow ilosciowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Unfetel
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:28, 17 Mar 2008 Temat postu: |
|
Protku nei wiem czy zauwazyles ...
- moby w WoWie (bez dodatku TBC) juz uzywaja spelli (narazie przyuwazylem jedynie na instancjach... nie wiem jak poza nimi)
-co do nowego battlegroundu to jest on o wiele ciezszy do wygrania niz WSG lecz zdobywa sie na nim za wygrana 3x Arathi Basin Mark , a zeby uzyskac tyle TYCH markow na WSG trzeba wygrac 3 rundy ;]
tutaj taka mala rada co do Battlegrounow i markow... najlepiej chowajcie marki do banku po wygraniu 3-4 rund gdyz jzu 2 raz byla taka sytuacja ze bpodczas WSG czy AB byl Critical Error i wpiepszylo mi 24 AB marki ;//
wiec przestrzegam was xD
niedawno odkrylem jeszcze ze po zainstalowaniu patha na serverze nie dzialaja polaczenia statkami ( narazie sprawdzilem jedynie polaczenie z Booty Bay - moze inne dzialaja)
Napewno niedlugo GMowie to naprawia ^^
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Unfetel dnia Wto 17:42, 18 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
protek
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:17, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
elita nie ma juz specjalnego oznakowania przy ikonie
znaleźliście jakis sposob na identyfikacje elity ?
czy nadal zostaje nie do wykrycia ?
ja zauwazylem pewna zaleznosc, elita ma zazwyczaj wieksza ilosc zycia
jezeli macie odpowiedniego addona mozecie prowadzic taka obserwacje
podkreslam zazwyczaj ale nie zawsze, czasami inne moby tez maja wiecej zycia a nie maja specjalnych umiejetnosci czy wiekszej sily jak elita
wiec chyba najskueczniejsza metoda to proba walki
@Unfetel: nie nie zauwazylem malo walcze ostanio ...
kazda informacja jest na wage zlota wiec jak cos zauwazyliscie to smialo piszcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maruder
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Wrocławia
|
Wysłany: Śro 19:37, 19 Mar 2008 Temat postu: |
|
-Na tym patchu jest auto odświeżanie mapy, więc jak jesteście w grupie to nie musicie robić reloga grupy aby wiedzieć gdzie znajdują się członkowie grupy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kiciak
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Śro 19:48, 19 Mar 2008 Temat postu: |
|
-nie mozna wjechac na mouncie do instancji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kiciak
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Czw 22:07, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
nie wiem czy to bylo wczesniej ale zauwazylem ze mobki czasami zamieniaja sie miejscami wydaje mi sie ze wczesniej tego nie bylo ale nie jestem pewien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
protek
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:08, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
honor nie spada
umiejetnosci i mikstruki narescie pozwalaja na dluzsze przebywanie w wodzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xilo_pL
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:16, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
-polaczenia statkami juz sa naprawione
-gryfy szybciej lataja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maruder
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Wrocławia
|
Wysłany: Czw 21:53, 03 Kwi 2008 Temat postu: koniec expienia na chramach |
|
chramy nie zabijają od razu. na szczęście dzieje sie tak tylko z tymi elementarami powietrza. Ale to i tak jest urwany okrąg (na poczatku zabija sie tylko wodę i ogień);/ trzeba wbić troszkę level żeby zabijać te elementary i znowu chodzić w kolko.(woda ogień powietrze) ale i tak to wydłuża czas expienia;/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maruder dnia Sob 12:31, 05 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|